måndag 8 november 2010

Dubbla morgonpromenader

Leia o Blue poserar på ett bord, på väg upp på Strömlida

Idag är det så fantastiskt fint ute så vi har hunnit med två svängar innan det är dags för mig att jobba!

Okej, det var inte meningen att jag skulle vakna före klockan 6... men vad göra när Blue sätter igång och ylar när de spelar nationalsången på TV4? :P Han är rolig den där! Jag vet inte var han har fått det ifrån men det har hänt tidigare (när jag somnat ifrån TV:n) och även om jag spelar upp ett klipp från Youtube då ylar han!

Kanske han är patriot, eller så inte, vem vet =)

2 kommentarer:

  1. Hej Ullis !!
    Du har en härlig tillvaro med
    dina vovvar.Som sagt,livet är
    inte de dagar som går,utan de
    dagar å stunder man minns!
    Ha det så gott!! / S.P.

    SvaraRadera
  2. Så sant! Du får kolla in ylarfilmen jag lagt ut =)

    SvaraRadera