torsdag 3 mars 2011

Nyekiperade

Igår var vi iväg till Skellefteå och handlade på Björkis. Nya halsband och koppel samt en dragsele, expanderlina och dragbälte blev det. Leia har ju varit väldigt dragvillig när vi varit ute med sparken så jag tänkte att testa låta henne dra mig när jag åker skidor.

Premiärtur! Tyvärr så blåser det som sjutton idag så det gick nog så snabbt åt ena hållet =) Jag tror hon kan dra hur länge och långt som helst... Jag lät henne både dra och springa lös vid min sida, bara för att prova lite olika och hon fixade allt galant. Sammanlagt blev det ungefär fem kilometer, det kändes som en lämplig tur.

Selen sitter kanonbra på henne, de är så skönt med riktiga grejor så man vet att hon inte far illa av att dra. Selen passar även på Blue så nog ska han få prova han med men han är inte alls lika intresserad av att dra men som sagt, klart han ska testa någon gång!


Knäppte i farten. Det var inte det enklaste men jag måste ju ha bildbevis =)


Blues nya svarta halsband


Leia fick ett lila halsband med matchande koppel :D




7 kommentarer:

  1. Jaja mensan fint ska ha fint!!

    SvaraRadera
  2. Heja heja Pigan från Kiruna!
    Vad duktig hon är.
    Och skönt att du klarade premiären utan några brutna ben =)
    Hälsa pigan från mig.

    SvaraRadera
  3. Casper vill träffa Laicy snart igen =)
    //Anna och Casper

    SvaraRadera
  4. Jaså, han vill bli fostrad igen ;) Klart att de ska ses snart igen!! Och jag ska ju få en present =)

    SvaraRadera
  5. Jaa, han behöver fostras ;-) Min lilla odåga.
    Din present åt jag ju upp, minns du inte det Ulle =)

    SvaraRadera