onsdag 11 maj 2011

Spår och promenad

Idag har jag och Leia varit på promenad tillsammans med grannhunden Gunde, en snygg schäferhane som Blue redan har fått träffa ett par gånger men idag var det äntligen Leias tur. Vi lade spår till hundarna och så gick vi en sväng i skogen och hundarna fick springa lösa. Leia gjorde direkt klart vart skåpet ska stå och sedan var det lungt =)

Sen blev det dags för spår och Leia skötte sig utmärkt i vanlig ordning. Det var jag som missade... vid ett tillfälle var jag säker på att hon gick fel för jag såg inte klädnypan jag hade satt upp men det visade sig att hon såklart hade rätt!


Nu är hon trött och har lagt sig i våran nya skog inomhus =)

3 kommentarer:

  1. Fin tapet, äntligen fick du upp den =)
    Men fyyy på dig som inte lägger in bild på Gunde. Jag VILL SE han =)

    //Anni

    SvaraRadera
  2. Vill se Gunde!!! *morr på er*

    SvaraRadera
  3. Jag vill behålla honom för mig själv så ni får vänta ;)

    SvaraRadera