tisdag 12 januari 2010

Bus och lugnt



De här två älskar att springa och jaga varandra! Sen när Leia blir lite trött så orkar hon inte med Blues lekinviter och då hurvlar hon upp honom så där lite lämpligt så han lugnar ner sig =)

Inomhus så går det väldigt bra, vi har det lugnt och skönt tillsammans. Lämnade dem förresten ensamma hemma för första gången idag, jag var borta i drygt en timme. Jag buggade dem med mobilen så jag hörde att Blue skällde lite till en början. När jag kom hem så fanns alla saker på sin rätta plats så det verkar ha gått bra!

4 kommentarer:

  1. Hej Ullis o Blue! Har ni fått en inneboende? Ska hon stanna för alltid, eller?? Hon ser söt o fin ut....Kanhända gillar hon en krull-tott också...:))

    SvaraRadera
  2. Hallå Torsten!

    Det är fullt möjligt att hon kommer att stanna kvar här hos oss och då hoppas jag att ni kommer att lära känna varandra! Det är ju en bra början att du tycker att hon är söt, jag tror nog att hon kommer att gilla dig för vem kan motstå den torstianska charmen =)

    SvaraRadera
  3. Hej Ullis!

    Känns tryggt och bra med Leia hos dig och Blue! :D
    Och jo, som Elin sa, vi är nog några som kommer att följa utvecklingen med spänning...

    Hälsningar från Leias "mormor" Anette :)

    SvaraRadera
  4. Hej! :)
    Så roligt att det funkar! Bra att ditt hem var intakt också ;)
    Känns verkligen som vi tagit ett bra beslut.
    Hälsa vovvarna!
    //Sara

    SvaraRadera